Alla inlägg den 23 november 2016

Av Vassnabelle - 23 november 2016 15:22

 

Lamy Safari Red (F-Fint) - Köpt från Onlinepenshop


     


För ett tag sen köpte jag denna fina reservoarpenna av märket Lamy. Och jag är riktigt glad över det beslutet, den ligger riktigt fint i handen och jag tycker att designen har hjälpt mig att få ett bättre pengrepp.

Idag har jag beställt fler av samma modell men i olika färger med bläck som matchar pennans färg. Jag har tänkt använda dessa när jag skriver i min BoS (book of shadows) och då vill jag också kunna ha lite olika färger, samt att jag tror att det blir bäst för mig om en penna endast kommer i kontakt med en bläckfärg.

Denna modell är ganska billig 181,25 svenska kr kostar den på Onlinepenshop och jag tror att det är svårt att hitta en billigare reservoarpenna. Slut priset vart på lite mer än 700 kr och då fick jag 3 pennor samt 3 refillspacket (5 refills i varje packet). Så det ska man komma ihåg att bläcket i patronerna räcker länge och så länge det finns refills för din reservoarpenna så behöver du inte byta, vilket i längden kan göra att du kanske sparar pengar, samt inte har en massa pennor liggandes överallt.

 

#foto #reservoarpenna #Lamy #onlinepenshop #bättrepengrepp #röd #red #finspets

Presentation

Välkomna till mitt lilla krypin i cybervärlden. Här har ni en kvinna på 26 vintrar, som har hittat hem i Vadstena. Med intresse för foto, sång, wicca, pyssel, bakning mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards